Sizler gibi börekler, tatlılar açamadım, sarmalar saramadım,
Yaptığım sadece bu iki atıştırmalık oldu,
Katmer Poğaça tarif için tıklamanız yeterli,
Buzdolabında muhafaza ettim, misafir geldiğinde veya kahvaltıda mikrodalgaya attığınızda harika oluyor,
Bayram sabahı evin içini miss gibi poğaça kokusu sardı,
O bile yeterdi aslında,
Değdi yaptığıma,
Size de tavsiye ederim,
 
En sevdiğim kokulardan biridir benim,
Fırından yeni çıkmış ekmek veya poğaça kokusu,
Dayanamam, eririm :))
Mutlu olurum,

Kalbura Bastı da sevdiğim pratik tatlılardandır,
İçindeki ceviz de ayrı bir lezzet katıyor tabi tatlıya,
Tarifleri Lezzetli Sanatlar 'dan alabilirsiniz,
Çok güzel oldu,
Bir büyük fırın tepsisi oluyor,
Kalabalıksanız 2 ölçü yapılabilir,
,
Swam'da "Cafe Mavianne"de check in yapıp fotoğrafları ekliyorum,
Abim bayramda geldiğinde şaşırdı,
Cafe Mavianne çıkıyor burada check in yaparken dedi,
Kapıyı çalan olursa ne yapacaksın? diye sordu,
O günler de olur inşallah dedim,
Tabi şaka bir yana, Senem'in kulakları çınlasın,
Umarım ileride hayalimizdeki Cafe'yi açarız :))