Sağlıklı beslenmeye takmış, sağlıklı ve organik ürün peşine nerelere gitmiş,
Ne paralar ödemiş, herkese bilmiş bilmiş önerilerde bulunan, bizim yediğimiz, sağlıksız olduğunu düşündüğü yiyeceklere burun kıvıran,
En sağlıklıyı, en doğalını, en vitaminliyi kendi yediğini düşünen,
Bir tanıdığım var,
Ne güzel değil mi,
Siz düşünüyorsunuz ki,
O en iyisini yapıyor,
Yok, o iş öyle değil, neden mi?
Günde bir paket sigara içiyor,
Ben ne anladım onun sağlıklı beslenmesinden,
Sen ciğerini ziftle doldur, nikotinle besle bünyeyi,
Sonra da millete sağlıklı gıda ahkamı kes,
Nasıl bir mantık bu anlayamadım gitti,
Anlayan varsa lütfen açıklasın bana,
Yanlış mı düşünüyorum acaba?
Arada şöyle;
Bol tereyağlı iskender,
Mis gibi kırmızı biber ve nane kokulu bir mantı,
Ya da acılı bir adana,
İçtiğiniz 1 paket sigaradan daha mı zararlı?