Fotoğraflar:Cep Aynası Bloğundan
Ne zor işmiş ev tadilatı ile uğraşmak,
Neredeyse 4 aydır bizi çok yordu bu iş,
Şimdilerin modasına uyduk biz de bir mimarlık bürosu ile anlaştık,
Tek tek ustaları bulmakla ve inşaat işiyle uğraşmak zor olur ve yoruluruz diye,
Mimarın evin tadilatı için öngördüğü süre 2 aydı, 4 aya uzadı,
Bu uzama da beni fazlası ile gerdi, strese soktu,
Her ustanın işini yarım yapıp evi terk etmesi, ( sonra da ara bulasın)
Günlerin boşa geçmesi, bu şekilde evde haftalarca yarım kalan işleri görüp sinirinin bozulması,
Örneğin, mutfak dolabı takılır, dolap kapaklarının ayarı yapılmaz, tezgah gelmez, musluk takılmaz,
Benim gibi tez canlı biri için oldukça zor bir süreç yani,
Başladığı işi tamamlayarak giden bir usta daha tanımadım malesef,
Bir de bunları koordine eden mimar var ortada!!!
Bazı öneriler vermek isterim;
Ankara’daysanız eğer, Rüzgarlı’dan ; duvar kağıdı, k lozet,  lavabo, armatür, seramik alabilirsiniz,
Hem çeşit açısından bol, hem de pazarlık yapabiliyorsunuz,
Oraya gitmişken; Kanka Cafe'nin sabah simidini ve öğlen için pidesini öneririm (SSK Hastanesinin karşısında)
Mobilya için ise,  Sitelere Karacakaya Caddesine gidip de başınızın bir dönmesi gerekiyor,
O mağaza senin bu mağaza benim dolaşıp, kat kat çık in yaptıktan sonra, aklınız karışıyor,
Birkaç gününüzü ayırmak gerekiyor,
Bir seferde mobilya alabileceğinizi, karar vereceğinizi düşünmek hayal  olarak kalıyor çoğu kez,
Biz Coşkunoğlundan aldık mobilyaları,
Tavsiye ederim, Sahibi Tahsin Bey çok ilgilendi bizlerle, kalitesinden emin olarak mobilya almak önemli çünkü,
Beğendiğiniz aynı model kanepe 2.5'a da var 6'ya da,
Bu konuda güven çok önemli,
Sağlamlık, kullanılan malzemenin kalitesi,
O nedenle çok gezmek, çok düşünmek lazım,
Perde, avize, halı hepsini ayrı ayrı seçmek de başlıbaşına bir iş tabi,
Muhakkak mobilyacının bunları alabileceğinşz bir tanıdığı vardır size önerecek,
Danışmak istediğiniz bir husus varsa sorabilirsiniz,
Bu konuda 4 ayda bayağı bir tecrübe kazandım :)))
Huzurla ve sağlıkla oturmak nasip olur inşallah.