Çocuklara diyoruz ki;
12 - 13 ve 14 yaşındaki eğitim seviyen nedir?
Seviyeni tebit edelim ki, anadolu lisesine girebilesin,
Anne babanızın da seviyesini bir tartalım,
Özel hoca tutmaya, seni dersaneye vermeye bütçesi uygun mu?
Neden ortaöğretim kurumları var?
Neden 1'den 8'e kadar okula gönderiyoruz çocuklarımızı?
Dershanesiz olmuyorsa,
Dershane faktörü ortadan kalksa,
Ortaöğretim başarı puanı ile anadolu liselerine yerleştirilse çocuklar,
Nasıl olur?
Çok şükür Cumartesi Fahir ve biz kurtulduk,
Üzerimizden koskocaman bir yük kalktı,
Başarılı geçti sınavı,
Azmedince ve çalışınca herşeyi başarabileceğini gördü,
Bizleri de mutlu etti, kendi de kuş gibi hafifledi,
Güzel bir tatili hak etti.


Dün ise Demirkan'a kan vermeye gittik 5 arkadaş,
Canım, minicik yakışıklı, kara gözlü bir oğluş,
Annesinin gözbebeği,
Nasıl tatlıydı,
Onunla konuşup, kardeşi ile koşup oynayacağı günlerin yakında olduğunu söyledik,
İnşallah çok yakında sağlığına kavuşacak,
Bize gelip abileri ile bilgisayarda oyun oynayacak ...